Sunday 29 May 2016

Program Cuti Sekolah Tahfiz Intensif - Kembali Lagi

Program Cuti Sekolah Tahfiz Intensif kini kembali menemui anda di Masjid Sayyidina Ali Bukit Katil. Pelbagai acara menarik telah disediakan untuk anak-anak terutamanya untuk persediaan Ramadhan yang bakal menjelma kurang dari sebulan lagi. Tambahan pula separuh dari cuti sekolah pada pertengahan tahun ini adalah di dalam bulan Ramadhan. 

Untuk kali ini kami membawakan modul hafazan dari Surah Al Muzammil (Orang yang berselimut). Selain dari menghafal surah al Muzammil, anak-anak juga didedahkan dengan ibrah dari Qiyamulail untuk persiapan Ramadhan yang bakal menjelma tak lama lagi. Selain itu, kami bawakan juga kisah Nabi Musa mengambil ibrah daripadanya kekuatan dakwah oleh baginda semasa menyampaikan mesej dakwah. 



Tidak dilupakan, aktiviti wajib Program Cuti Sekolah kami aktiviti sukan sunnah berkuda dan memanah. Ini adalah aktiviti yang paling ditunggu-tunggu oleh anak-anak setiap kali mereka menyertai program ini.




Kami ada promosi hebat, untuk 10 peserta terawal kami akan berikan sebuah buku Jurnal Ramadhan secara PERCUMA. Jurnal ini bernilai RM 20 yang sarat dengan aktiviti untuk anak-anak sepanjang 30 hari Ramadhan. Jika anak tuan puan merengek minta buka puasa awal tu bagi yang baru nak belajar puasa, jurnal ini boleh membantu dalam mengalih perhatian dan melewatkan masa tanpa disedari oleh anak anda. 




Macam mana? pasti banyak memberi manfaat kepada anak-anak tuan puan sepanjang cuti sekolah ni. Tuan puan sila lah daftar sekarang. Tak susah cuma klik link  di bawah ini. Jumpa anda di sana...

No comments:

Post a Comment